Wednesday, December 29, 2010

Aleeya & Dress

"Ya nak beli baju macam mama!"
Itu la kata2 si Yaya masa aku beli dress kat TB hari tu
Memandangkan si Yaya dah beria2 nakkan baju cam aku
terpaksa la aku pusing keliling kedai nak cari dress yang saiz budak2
nasib baik la jumpa


Dah ade baju baru, kena la pakai ye dak??


Ni gambar Yaya dengan dress barunya..


-gedik pulak-


-manja di samping abahnya... -



3 comments:

Me said...

syani... tunjuk le gambar ekau tgh pakai dress tue plak.... hehehhehe..

kakngah said...

comey kan.. lg 1.. simple je.. tak rimas tgk bebudak pakai. hmm.. aku xder gegurl.. kalau tak, harus rembat jugak.. :P

SYANI said...

Kerul,
EH seksi la.. mana leh tayang2 aurat.. dosye!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...