Thursday, December 30, 2010

Esok Cuti... Thank You Malaysia Team!!

Yahooooo.... malam tadi Malayia dah menang Piala Suzuki
TAHNIAH! TAHNIAH! 
Kan dah cakap CHAK DE MALAYSIA... heheheh

Disebabkan kemenangan itu, kami yang makan gaji telah dapat cuti umum esok
thank you! Than you!! 
Lain kali lawan kasi menang, boleh la kami dapat cuti lagi.

Walopun aku ni tak minat satu haram pun pasal bola
tapi yang tang cuti tu  memang aku suka sangat
[nak2 pulak esok hari last tahun ni.. mood dah takde maaaa]

Yeay... esok cuti.. esok cuti..

Sumber dari Mstar online 

4 comments:

kakngah said...

slmt bercuti.. aku mmg sedia bercuti dah... ahaks!

kakchik@ella said...

Yeah .. mari kita luangkan masa bercuti dgn kesayangansssss ... hihi

sw33tdarling said...

kekekeke... ramai jugak yg seangkatan yer.... sorak tak mau, cuti mauuu... yeaaaaaaaaaay esok cuti!!
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

SYANI said...

Sape yang tak mau cuti??? Rugi oo kalau tak cuti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...