Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 14, 2010

Hari Terakhir Sebelum Masuk Wad

Sangap gak aku dua tiga hari tanpa laptop ni
Gambar dalam henpon banyak dah tak terdonlod lagi
[aku punya henpon takde kabel, so asyik kena blutut je]

Seperti yang aku cakap, blog ini hanya akan berentry tertunda untuk beberapa ketika
Gambo2 yang ade ni baru didownload menggunakan khidmat adik aku & laptopnya
[mekasih bebanyak.. tanpa ko siapalah aku.. uhuk!uhuk!]


-hari terakhir lappy di opis aku-


Masuk hari ni dah 6 hari laptop aku masuk wad
besabarlah sayang.. esok kamu akan keluar wad [doktor kamu cakap]
Ye lah, tadi aku kol budak technician tu bila boleh datang hantar laptop aku tuh
dia kata esok dia datang.. Yiha..yiha.. anggere..anggere [tiru style speedy gonzales da...]

No comments: