Tuesday, December 14, 2010

Hari Terakhir Sebelum Masuk Wad

Sangap gak aku dua tiga hari tanpa laptop ni
Gambar dalam henpon banyak dah tak terdonlod lagi
[aku punya henpon takde kabel, so asyik kena blutut je]

Seperti yang aku cakap, blog ini hanya akan berentry tertunda untuk beberapa ketika
Gambo2 yang ade ni baru didownload menggunakan khidmat adik aku & laptopnya
[mekasih bebanyak.. tanpa ko siapalah aku.. uhuk!uhuk!]


-hari terakhir lappy di opis aku-


Masuk hari ni dah 6 hari laptop aku masuk wad
besabarlah sayang.. esok kamu akan keluar wad [doktor kamu cakap]
Ye lah, tadi aku kol budak technician tu bila boleh datang hantar laptop aku tuh
dia kata esok dia datang.. Yiha..yiha.. anggere..anggere [tiru style speedy gonzales da...]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...