Saturday, January 1, 2011

Menjelang Tahun Baru

Salam....
Selamat Tahun Baru 2011 uols...

Menjelang tahun baru ni aku pun dengan semangat baru
mengemas satu rumah semalam
tapi tak larat nak kemas sampai tingkat atas
so aku kemas tingkat bawah jer..
segala habuk2 semua aku lap
lantai semua aku mop
[tah apa angin rajin aku sampai pulak time2 tu]


 Habis satu rumah aku punggah. Semua sofa letak kat luar. Senang aku nak mop lantai.. Berkilat tak mozek aku???
Anak dara ni pun kena kerah sapu sampah... Ekceli dia dengki tengok aku sapu rumah. Pantang aku tinggal penyapu tu kat tepi, dia pulak nak sambung menyapu. Sapu la nak... jangan malas!

Tengah sebuk mengemas tu, ternampak la pulak sarang angkut2 kat grill rumah aku. Dah lama la gamaknya sampai besaq cenggitu sarangnya..

Penat wei...mengemas seharian semalam.. Lepas je mengemas, pin..pin.. ade lori datang. Sofa baru sudah sampai.. Yey! Next entry aku citer pasal sofa aku tuh!!TUNGGU!!!!!



1 comment:

kakngah said...

wah! sofa baru..
tahniah.
mesti naik nafsu menghias rumah hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...