Monday, August 2, 2010

Sesekali Jenguk Ke Alam Rahim, Terasa Sebak dan Sayu

Khas untuk bapa-bapa, ibu-ibu, bakal bapa, bakal ibu dan anak2..
Sesekali tengok video ni terasa insaf & terharu jap
Just jenguk FB adik ipar aku
best jugak...
korang pun tengok la jugak.... tengok sampai habis tau!!



** camni rupanya perjalan hidup kita di dalam rahim mak kita..

cemana la ade orang tergamak buang janin sendiri???
[jangan kata orang yang buat anak luar nikah je pi buang janin, yang buat anak dalam nikah pun ade yang pi buang jugak... lain kali kalau takut dapat anak luar rancangan, pakai la protection!!!!]

3 comments:

lily lotus said...

sungguh menginsafkan..thanks for sharing :)

rynas said...

alahai tersentuh hati bila tgk..itulah perasaan seorang ibu...

icham said...

uih...aku tengok lama dah nie dalam FB...tengok dalam bengkel welding...sampai lecturer pompuan yang layan (aku sesaje tinggai lappy aku kat situ,dia pi tengok pulak,aku perasan dia skodeng sebelum2 tue)...pastu dia menangis...hu hu hu...tragis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...