Wednesday, August 11, 2010

Apa Yang Best Masa Bulan Puasa

Salam Ramadhan untuk semua.. pose tak hari ni??? Pagi tadi sahur apa?? 
[Banyak tanya lak aku nih!]

Bulan puasa ni datang setahun sekali
Masa bulan puasa ni jugak banyak la perkara-perkara yang hanya berlaku  sekali setahun
Semayang terawih pun sebulan setahun
[ada yang sekali setahun jer.. ada yang tak buat langsung]
bazar ramadhan, tadarus quran pun masa bulan Ramadhan je
tapi bagi aku yang paling best masa bulan pose ni ialah
dapat balik awal dari biasa....
bukan sehari tapi sebulan beb!
memo sudah keluar tapi satu staf kena pilih satu je masa yang dikehendaki
tak boleh esok nak ambik yang no (i), lusa no (ii) lak
kena konsisten so disebabkan itu aku pilih yang no(iii)



[tak hingin nak duk opis lama-lama... buang karan jer]
aku pun selalu masuk kul 7.30 pagi so wajar la ambik masuk kul 8.00 kan??
balik awal ni hopefully takde la jam
boleh sampai rumah awal pastu siap2 boleh gi bazar Ramadhan.. hehehe
masak??? Sabtu Ahad je la...

2 comments:

kakngah said...

sama la aku..
harus terjah param sblm smpai rmh

Queen said...

mek pun sama..tapi bos flexible...asalkan cukup 9 jam...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...