Wednesday, August 25, 2010

Bila Perut Lapar Asyik Ingat Nak Makan Je

Pepetang yang mengantuk ni, dah letih badan & kepala otak menyiapkan kerja2 yang tak sudah2. Jap lagi nak balik singgah Param nak beli apa pun takdak idea dah ni.

Actually dah kekeringan idea [ibarat keringnya tekak].  Layan je la entry tangkap muat untuk hari ni.

Masa ni kami pi makan Pizza Hut kat Tesco Ipoh. Adik aku yang belanja sempena gaji pertama dia... [Acik, cepat2 dapat keje ye, boleh belanja kitaorang lagi...]

-gambar macho si tukang belanja-

bapak-anak & cucu...

opah-anak-cucu

[eh.. muka aku ade macam mak @ abah aku ye??? sampai sekarang tak tau...]

-kat main entrance Tesco tu ade satu kedai pasang lampu hologram ni.. ralit la budak berdua ni memijak cahaya lampu atas lantai tu..-



** masa ni hasben aku pi Siam, so dia tak ikut kitaorang berjimba anak beranak... 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...