Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 6, 2010

Rasa Menyesal Bila Bongkar Rahsia

Tadi punya la syok bercerita
mendengar keluh kesah
suka duka rakan-rakan
luahan perasaan itu ini
sampaikan aku juga terbuka rahsia gelap aku

Bila dah habis cerita
tetiba rasa menyesal la pulak
ye la kan, selama ni dok pendam sorang2
hanya en. somi yang mengetahui
tetiba terburai la pulak pada orang lain
walaupun tak sedetail yang diceritakan pada hubby


Well, everybody ada dark secrets kan??
[feeling2 Mary Alice dalam Desperate Housewive la konon!]
& tak semua rahsia tu kita kena cerita kan??
ada rahsia boleh cerita ade rahsia we have to keep it to ourself
as for me rahsia tadi is not a pleasent one and i'm not proud of it!
To my friend [ i know you will be reading this], apa yang aku tercerita tadi
u oso kena simpan okeh, as much as i keep your secret..


** still wondering macam mana la aku boleh terbukak citer tadi and kenapa suddenly tetiba aku speaking broken london ni yer??



1 comment:

Sari said...

hehehe..
sumer orang ada rahsia..kengkadang sangat sakit untuk terus menyimpannya.. ;-)