Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, August 3, 2010

Rezeki Datang Bergolek : Cek Yang Tak Disangka-sangka

Minggu lepas dapat satu sms dari Avon suh aku collect cek dari ABB. Pelik la pulak cek ape kemende?? Ye la kan aku ni bukannya aktif sangat beli barang dengan Avon ni. Sebulan sekali dua ade le menyinggah beli belah barang peribadi & order member2.

Dah kebetulan memang nak beli barang so aku gi la mintak cek aku tu. Aku tanya kakak Avon tu cek tu ekceli cek apa? Katanya aku ade menang cabaran. Cabaran ape tah aku pun tak tau. Tapi syukur Alhamdulillah sebab bulan ni memang banyak rezeki tuhan bagi. Sekurang2nya rasa berbaloi jugak melibatkan diri dengan si Avon walaupun tidak le serius mana. 

-walaupun idak le banyak mana tapi sesuatu yang tidak diduga macam ni sedikit sebanyak menggembirakan hati den.. nak tunggu cek encik nuffnang tah kurun ke berapa baru boleh dapat da...-

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..rezeki bergolek.mana nak dpt kan? hikss

SYANI said...

Alhamdulillah...