Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 4, 2010

ABC CEKODOK BASI

 -gambar sekadar hiasan.. takde kena mengena dengan entry ni pun-

Lagu tema ni semua budak2 tahu
tapi ramai yang dah ubah lirik
masa zaman aku dulu liriknya lain
tapi zaman anak2 aku lain la pulak jadinya
tah macam tu ke liriknya @ anak aku yang reka2??

Versi Aku:
ABC cekodok basi
bangun pagi tak gosok gigi
pegi sekolah cikgu benci
balik rumah bunuh diri.... [sadis sungguh kan???]

Versi Yaya:
ABC cekodok basi
bangun pagi tak gosok gigi
pegi sekolah cikgu jentik
pegi hospital, hospital tutup [kena gi hospital pulak ke lepas kena jentik??]
pegi afrika, afrika tutup [hospital ngan afrika boleh tutup ker???]
pegi rumah pakcik Amat
Pakcik Amat kentut.
[supposed ade video live dia nyanyi lagu ni tapi aku dah terdelete la pulok!!!]

2 comments:

Unknown said...

mesti sweet kalo dpt dengor nyanyi live ni...

mr icham said...

ha ha ha...penat aku gelak...