Saturday, August 28, 2010

Sampin Sang Teruna

Semalam saje jenjalan ke kedai2 kat depan rumah aku ni. Dah banyak gerai2 bukak sempena nak raya ni. Macam2 ada... Sambil jenjalan tu lalu la kat satu pasaraya jual baju budak2. Kat tepi tu pulak bersusun kain sampin ready made untuk budak2. Baru teringat yang Adib takde sampin lagi.

So hasben aku suh beli la sehelai untuk si Adib. Tak le mahal mana [tak sampai 10 hinggit pun]. Jadi la buat pakai pagi raya. Bukannya nak pi menikah pun yang nak beli mahal2 tu. [Tak kuasa nak beli mahal2... pakainya pun agaknya tak sampai setengah jam..]

sampin ni hasben aku yang pilihkan.. ok tak???

-ni la baju raya Adib [tema kitaorang tahun ni kaler kelabu taik hanjin..hehehe]. Matching la sampin tu dengan baju melayu Adib.. Ok la kiranya tapi nak kena oter sikit tang pinggang. Walaupun dah beli saiz S tapi kena kecikkan lagi sebab pinggang si Adib ramping bebeno!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...