Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 27, 2010

Tersentuh Naluri Keibuan Bila Tengok.. Kalau la jadi kat anak sendiri...

Astaghfirullahal'azim, Innalillah & Nauzubillah....

Itu ucapan pertama yang yang keluar dari mulut aku tatkala nengok gambar budak ni. Dah beberapa hari dah keluar berita pasal citer budak kena sembelih dengan bapak yang sakit mental. Tadi pi jenguk kat blog Ohtidak, baru la tengok gambar budak tu...

Gambar kecik tu sebijik lebih kurang dengan Adib [kepala takde rambut]. 
 Comel budak tu kan?? Tapi sayang umurnya tak panjang. Allah kebih menyayanginya...

Yang paling meruntun jiwa aku bila tengok gambar mayat dia. Ya-Allah! Sampai hati si bapa...
dah le budak tu sebaya ngan Adib... [siyesly aku menangis tau!!!]
sape yang takut tengok @ ibu 2 mengandung dinasihatkan jangan tengok gambar ni...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Kesiankan???? Tak dapat aku bayangkan kalau berlaku kat anak sendiri.... Nauzubillah!


*** Sedekahkan  Al-fatihah untuk arwah...

-semua gambar credit to ohtidak.com

2 comments:

Sarid Derus said...

memang tak sanggup giler tengok gmbr ni..bergenang air mata..
kita kena lebih barhati2 ngan org sekeliling..mana tau..

alia said...

tak sanggup tengok lama2..