Thursday, June 14, 2012

SENANGNYA NAK TUKAR HANDBAG

Dulu kalau bab nak menukar handbag memang le cukup malas
Ye la kan sebab nak kena keluarkan semua khazanah dalam tu
Siap dalam segala compartment & zip ada barang
Bila dah jadi malas camtu, guna la handbag yang ada sampai rosak
Pastu baru la ganti dengan handbag lain 

La ni dah jumpa solution yang paling sempoi
Handbag yang ada 3-4 biji kat rumah [aku tau korang ada lagi banyak handbag dari aku]
sekarang sudah boleh rotate ikut suka hati
Sebabnya sekarang sudah guna handbag organizer
Memang memudahkan hidup!! 
Suka sebab ada banyak kompartmen
Nak campak henfon pun senang.. tak yah terkial2 nak godak dalam henbag
[nak2 pulak kalau dah terperosok kat bahagian bawah]

Lepas tu sumbat je dalam henbag.... senang citer
Segala ruang & zip dalam henbeg dah tak guna dah..
[beg kecik dalam tu beg mekap aku..hehehehe]


** Organizer tu beli kat Avon... tak sampai RM10 pun..

3 comments:

Qhaifa Nur said...

beli handbag sacha dah 8 thn masih tahan lagi...

lagi banyak ruang suka nih...

lieyalatif said...

senang kan....takde laa barang tetinggal kalo kite tukar2 henbeng...barang2pun tersusun n kemas.....lieya ni selalu problem nak cari kunci keter laa haahahhaah

Rinna said...

Sgt menarik compartment nie.. sesuai sgt pd yg suka tukar2 bag kan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...