Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 11, 2012

BUNGA RAYA

Masa pi muzium taiping hari tu ada la satu pokok bunga
Bunganya ada 2 je  & kecil2
Daunnya cam daun bunga raya, so aku andaikan tu salah satu spesis bunga raya kot
Fes time aku jumpa bunga raya jenis ni.


Memang spesis dia kecik cenggini ke ha?? Ataupun dia akan kembang lagi??

3 comments:

gadisBunga said...

rasanya mmg spesis ni mcm tu je kot bunga dia... :)

Gieyana said...

sweet jer specis bunya raya nie..ada mcm2 jenis kan..:-)

|| NaFiRaa || said...

kelopak bunga tuh cam bunga orkid pon yer jugak kan~