Tuesday, June 26, 2012

CEKELAT SAKIT LELANGIT

Dah lepas lunch ni mula la nak cari kudap2
Jengok2 dalam esbok kat opis ni ada stok cekelat la pulak
[Bos aku la yang beli tu]

Aku memang penggemar coklat pun
Dalam banyak2 coklat Cadbury, paling suka coklat ni sebab dia crunchy
Itu sebab nama dia CRUNCHIE
Tapi tak boleh makan banyak2 sebab nanti sakit lelangit
Aku tak suka kunyah, cuma gigit pastu kemam dalam mulut sampai cair... SYOK!

2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

baru sudah makan mars!heehehe..

mamyharraz said...

suka cokelat ni jugak.tp mahal kan.
kalau balik labuan mmg hari2 mkn sbb kt sana murah hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...