Wednesday, June 27, 2012

BIJAK PANDAI

Gara2 Yaya melukis pulau tu, si Adib pun nak melukis jugak
Tapi dia punya style lagi haru
Tak tahu le nak kategorikan bijak ke, malas ke, kreatif ke

Nampak tak dia buat camne tu??
Memula dia akan bukak kartun kat youtube
Bila dah jumpa gambar yang dia berkenan, dia akan pause
Pastu dia ambik kertas kosong & tekap gambar kat skrin komputer tu


Zoom sikit..
Tengah tekun tekap gambar dinosaur


Cepat2 aku tangkap gambar Adib yang tengah khusyuk melukis.. Aku pun tak pernah terlintas nak lukis gambar cenggitu caranya...

3 comments:

|| NaFiRaa || said...

haahlah.. kreatifnye!!! bijak betol budak2 skrg kan~

Abil Fikri Ahmad said...

Itu bijak namanya si adib ni. Rasanya kita yg dah dewasa ni pun tak pernah terfikir nak buat cm tu. Cara mudah n cepat untuk melukis..cayaa la adib!

(^_-)V said...

haha bijak adib ni along, tak terpikir kite yang dewasa ni cara tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...