Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 7, 2012

.... DALAM BOTOL

Bukan air Coca-Cola tau
Tapi air kencing si Adib sebab dah tak menahan nak kencing dalam kereta
Masa on the way balik dari Taiping
[Nasib le ada botol kosong untuk buat tadahan]

** Patutnya buang dalam tong sampah tapi hasben aku humban dalam longkang R&R je.. Takde sivik betul! 

5 comments:

Bulan Syurga Firdausi said...

Allah...heee kelaka la...habis la sape2 terminum ;)

lieyalatif said...

keh keh keh .....lawak la kak....mmg sempoi gile....jgn ade yg amik bukak terus togok udah...mabuk seminggu kang heheeheheh

♥ ROS ♥ said...

aih dh dpt dosa kecik nih..hahhaa.. :P

Bitt (double IS) said...

akekekekkekee susah tak nak wiwi dlmtu?? apa punya soklan da...sebab tak pernah try kan dekat budak2 ni hentam pakaikan pampers jek kalau dah tak tahan si abang seksa la sebab dah besarkan...hehehe

eMMe said...

heheheheh~ angkat botol tu balik Sis, heeee~