Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 12, 2012

DILEMA WANITA

Wajar je tidak hantaran ikut taraf akademik????
Kalau camni makin ramai la andartu kat Malaysia

** Kalau taraf akademik je tinggi tapi tak reti buat keje rumah & uruskan rumah tangga pun tak berbaloi jugak nak bayar mahal2 kan??

** Pening sebab aku pun ada anak pompuan [berapa la hantaran masa tu??] & ada anak lelaki juga [mampu ke anak aku nak sediakan duit hantaran camtu sekali mahalnya???]

12 comments:

Kesuma Angsana said...

nilai hantaran bergantun kpd akademik? x setuju ler.. bayar mahal x tau buat keja rumah wat apekan.!

lieyalatif said...

alah kak...retis tu yg spm pun pangkat 3 hantaran sampai puluh2 ribu tu kak....mentang2 glemer kan.....(eh, ayat mcm jeles plak hahaahahahah)

Bitt (double IS) said...

perghhh ada gak kes kawin paksa nanti neh...hehhee

♥ ROS ♥ said...

Jenuhla... :p

Qhaifa Nur said...

aduh akak ada 4 hero...kena simpan dari sekarang hik..hik..

SYANI said...

Kesuma Angsana
Kannnnnnnnnnnn...

SYANI said...

LieyaLatif,
Untung jadi artis, tak payah belajo pandai2.. takat suam2 kuku pun hantaran belas2 ribu noks!!!

SYANI said...

Ros,
Tau tak pe...

SYANI said...

Bitt,
Rasanya banyak yang kawin lari dari kawin paksa kot... Kawin lari lagi murah..hehehehe

SYANI said...

Qhaifa Nur,
Harussssssssss ajar anak menyimpan dari sekarang... kita pun belum tentu mampu nak top up nanti..hehehehe

eMMe said...

makin lama makin mahal wooo~

(^_-)V said...

bak kata ustaz azhar "Perkahwinan paling berkat – Yang paling murah mas kahwin paling murah belanja." hehehe