Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 21, 2012

PETUA MENGHADAPI ISTERI KUAT BERLETER

Nak lembutkan hati orang pompuan ni bukannya susah sangat
Jaga perasaan dia je... tak yah beli hadiah mahal2 pun

Ni ada petua yang TERJAMIN berkesan kalau isteri tu kuat membebel
[kuat merajuk pun bole je pakai kaedah ni]
Kalau buat selalu gerenti bini dah tak kuat membebel
Betui tak puan2 semua????
Bila kena peluk, mulut pun otomatik terus diam.. 


** Bak kata Ustaz Azhar --> membebel tu satu hiburan/kepuasan untuk orang pompuan..heheheh

9 comments:

layar_lara said...

lau sya...makin tambah bebel cam tu...nak kene peluk salu... hhahahahahaha...just kidding..:D

layar_lara said...

lau sya...makin tambah bebel cam tu...nak kene peluk salu... hhahahahahaha...just kidding..:D

:: Mrs.Eady :: said...

heheheee...

Kesuma Angsana said...

sweet2!

fiza said...

Nak berleter hari2 lah klo mcm nih...hehehehe...

fieda said...

kalau dapat gini berleter ari2 pun takper..hihi

Syira said...

salam

haha...
nak tergelak
suami saya selalu buat macam tu kalau nampak saya nak start berleter..hihi

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

A'a nak berleter ari-arila macam ni..done follow,dah siap letak lam blog list. Salam kenal ^^

Myra Jay said...

Hheheeee, memang setuju :)