Monday, June 18, 2012

ABUDEN????

First time dengar perkataan ABUDEN ni masa tengok citer PHUA CHU KANG
Dulu aku tak pernah misss sitcom tu kat tv. Cuma season yang akhir2 tu (yang ada Afdlin Shauki) aku dah tak berkesempatan nak tengok.

Selalu tak korang tanya soalan yang dah terang lagi nyata? Bak kata orang sudah terang lagi bersuluh, tapi masih nak tanya juga. Kadang2 naik rimas & menjengkelkan pun ada. Korang tau tak makna ABUDEN tu??? Tengok video ni yer...



Pasni kalau ada tanya soalan yang macam ni, terus je jawab, ABUDEN???

3 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

x bleh tgk video ni :(

eMMe said...

hahahha... yg aunty siram pokok tu kene balik yeyeyeyeye~

best lak video sis letak tu.. heeee~

bunga_rose said...

ahahhahahah... kelakar gile tp, ada betulnya kan.. kita selalu tanya menda yang kita dah tau, tapi still nak tanya hahaahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...