Friday, June 29, 2012

BACA NI KALAU SUKA MINUM BERDIRI

Info2 pasal keburukan minum berdiri especially dari segi kesihatan dah ramai dah blogger tulis
Kali ni nak cakap pasal hadis tentang minum berdiri lak
[tetiba jadi setazah laks...]

Hadis ni aku jumpa masa aku tumpang sembahyang kat surau Petronas Jalan Kuching
Sementara menunggu waktu sembahyang Maghrib, sempat lagi tangkap gambar ooo
[Nasib baik aku sorang je dalam surau tu]





Pasni jangan minum & makan berdiri lagi tau
[Pesanan untuk diri aku sendiri...hehehe]


6 comments:

eMMe said...

Ingat, minum duduk!
heehhehe~ ingat utk diri sendiri..
hehe...

lieyalatif said...

he he he...tu le kadang2 'telupe' sbb nak cepat kan...lepas ni insyaallah...beringat heheheeh

hepi weekend!~

:: Mrs.Eady :: said...

good ~

bunga_rose said...

erk.. sokmo.. klu beli kat pasar malam, sure makan sambil jalan haahah.. cuma sejak ada anak je tak bleh sbb tak cukup tangan..

Kesuma Angsana said...

okie... tq info nya

Qhaifa Nur said...

tengok keadaan masa tu...tahu kurang elok tapi nak cepat punya pasal hik..hik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...