Wednesday, May 2, 2012

UPDATE LUKA MINGGU KE-2

Hari ni hari ke-11 selepas kejadian ngeri melukai tangan sendiri
Masih terbayang2 saat2 memula kejadian tu
[tetiba meremang bulu tengkuk..hehehehe]

Terkini keadaan luka aku
Tinggal keruping sikit je lagi. Pastu kuku pun belum tumbuh lagi


Maybe ada yang kata lambat baik
Ate... ye la, bila dah kering & tak rasa sakit, otomatik terlupa nak bubuh ubat
Cuma seriau sikit bila nak melibatkan aktiviti melipat kain sebab kain suka tersangkut kat serpihan kuku tu..

6 comments:

eMMe said...

Syani, sihat?
pelik bin ajaib, leh kuku sangkut kat baju, or baju sangkut kat kuku... leh tahan luke tu... ngilu lak saya tgk, hope cepat baik luka tu...

-gedek! said...

nasib baik krek hidung pakai jari kelingking...

hahaha!

cepat semboh ya?

yana halim said...

moga cepat sembuh. seriau rasa tengok. akak udah le penakut kalau tengok darah byk2 nih. mesti selalu terkenang2. tambah2 kat tangan. huhu...

Masya said...

ngee~~ ngilu tgk.. dulu saya pernah kene kat jari yg sama tp tersepit pintu kereta... huhuhuhu.....

AdaM Hawa said...

adehhh.. seriau tgk ni.. mestid arah banyak kan..

|| NaFiRaa || said...

wew~ still menyeramkan..

part kuku tuh amik masa sikit lah kan~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...