Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 14, 2012

KOLEKSI FM

Baru lagi terjebak dalam arena pengumpulan FM
Best jugak kumpul2 FM ni yer...
Ni antara koleksi FM yang memenuhi pintu esbok rumah aku
 Baru penuh pintu atas je...
[Paling banyak FM cameron highland le... beli 7 for RM10 kat Tringkap..]


Duta Batang Kali ni kena entefrem sekali... Tak pasal kang dia merajuk guling2 kat depan peti ais..

14 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

peerrgghhh....!!

|| NaFiRaa || said...

canteknye FM baju kebaya tu... beli kat mana??? cantekkkkk!

~aYu~ said...

sy dan hubby mmg minat giler fm ni. wat collection lagi..

SYANI said...

Mrs Eady..
Baru nak berjinak2..

SYANI said...

Nafiraa,
FM baju kebaya tu beli kat Melaka masa pegi sana bulan Januari hari tu.

SYANI said...

Ayu,
Tu la tengok ramai je blogger kumpul FM ni sampai penuh peti ais..

sissyira said...

salam

cantik..
penuh tu..

berminat juga...tap kalau jumpa selalu y mahal je...hehe

mummy_ayu said...

wah..byk tu..sama la Ayu start kumpul FM pun sejak berblogging nie..

Qhaifa Nur said...

banyaknya...suka FM baju kebaya tuh..

♥MAMASYAZA♥ said...

cantik fm yg pakai baju kebaya tu

munna said...

banyak dah tu.... munna punya banyak yg tersimpan lagi.... nak letak kat peti ais ada had limitnya...klu tak ada je tgn gatal yg cabut dari peti ais tu nanti

~ Lady ell ~ said...

kalau dh banyak..hilang tu mesti tak perasan..:)

aTy _faRed~ said...

saye nyer fm kat peti ais tak penuh2..huhu..saye pon suker gak kumpul fm..biler gi mane2 mesti beli sebagai kenangan..:)

eMMe said...

uish! tgk Sis punye Fridge cam saya lak nak jebakkan diri same, hehehe~

sweet sweet n cute cute la sis punye FM..hehehe...