Thursday, May 24, 2012

IKLAN PAD YANG COMEL

Aku suka tengok Adibah Noor sebab dia comel
Tak kira la dia menyanyi ke, berlakon ke, dalam iklan ke
Walopun dia tu tak lawa mana tapi suara dia sedap dan dia juga adalah cute [walopun dia tu gemuk]

Tengok tak iklan Libresse bebaru ni
Aku suka!!!!!  & Adibah Noor sangat comel!
[pad Libresse tu pun aku suka jugak...]




** Iklan ni lagi best dari iklan pad Lisa Surihani tu... asyik fokus kat bontot dia tu je.. Nyampah!

5 comments:

bunga_rose said...

haah, mmg comel iklan ni bila kak dib yg jadi modelnye hihihi

|| NaFiRaa || said...

suka jugak iklan tuh!! saya memang kagum dengan Adibah Noor.. walaupon dia tak punye bentuk badan yang cantek.. tapi tahap keyakinan dia sangat tinggi kan~

eima said...

padnye sgt sedap dipakai ..selesa je wlu flow melimpah limpah...hehehe

Qhaifa Nur said...

pernah pakai selesa juga...

Me said...

iklan nie iklan pad versi sopan sbb tak de fokus2 bontot pompuan sambil model pompuan tergedik2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...