Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 28, 2012

MENGKOLAM DI HUJUNG MINGGU [psssst....ada gambar 18sx]

Memandangkan cuti sekolah pun dah start, macam2 aktiviti la nak dibuat kan
Sebagai permulaan, kasi can anak2 mandi kolam dulu la
Lagipun cuaca tersangat la panas semenjak dua menjak ni kan
Anak2 pun dah lama tak buat aktiviti air di luar rumah
[mak takut bil air mahal le katakan...]

Tapi kali ni buat lain sikit dari yang lain
Aku tambah elemen shower dalam kolam tu.. tapi pakai paip getah je la pun
Bukan main soooooka la anak2 aku


Terpaksa la aku gantung getah paip tu kat tembok pagar tu. 
Ya-Allah dah naik berlumut lampu tu rupanya.. 

 Aksi mandi shower sambil main bola dalam kolam..




 Yaya seksi.. pakai spender je... Suruh pakai lengging tak mau..

Dalam sejam jugak depa main kolam tu. Pastu masuk rumah terketar2 sebab sejuk. 



2 comments:

Eliss Mie said...

dah lama nuha tak main air sebab malas nak menunggu dia main air :p

|| NaFiRaa || said...

Sonoknye tengok budak berdua nih mandi.. terasa nak joint jek~

my anis dah lama x mandi kolam.. sebab kolam dia dh bocor.. tunggu beli kolam baru dulu.. hehehe