Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 3, 2012

NEW MEMBER OF THE FAMILY

Baru je menambah koleksi hari Ahad lepas...
Ni gara2 minat terbaru hasben aku la ni
Bukan basikal biru tu tapi beskal putih tu
[sila abaikan pokok yang dah kering & layu tu sebab tuan rumah ni memang pemalas nak siram pokok bunga..huhuhuhu]

Makin sempit la dapur aku sebab dah bagi laluan kat beskal tu pulak
Sabooooooooooooooooooo je le..


** Hari ni bizi ya amat, sampai lambat aku apdet blog ni..

7 comments:

lienda said...

cantek,mahai dakkk...
dah lama nak beli,nak esersais ptg ptg,bape rm...? :-)

Masya said...

sekarang ni musim naik basikalkan...

eMMe said...

mujur la basikal, kalo superbike camno tu sis, hehehee~

SYANI said...

Lienda,
Beskal tu bukannya hubby beli tapi abang dia punya...

SYANI said...

Masya,
Tu la kan... macam berhantu pulak!

SYANI said...

Emme,
Kalau ikutkan superbike la hubby nak tapi belum mampu lagi nak beli..

lieyalatif said...

cun!! mmg skrang tgh musim org berbasikal ni kak.....kat putrajaya pun dah ade group berbasikal nie...syok plak tgk...pakkal je ade si kecik...kalo tak, syok gak kayuh beskal nieh....