Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 29, 2012

KAYANYA PEMILIK WWW 1

Akhirnya dah selesai pembidaan plat WWW
Dan plat WWW 1 adalah plat yang termahal setakat ni di Malaysia
Pergh.... plat yang ada hanya 4 huruf & no tu harganya RM520,000
Rasanya semua dah tau kan siapa pemilik tu ---> SULTAN JOHOR
Plat je dah setengah juta [dah boleh beli banglo sebijik dah tu]
Kereta yang dia nak pasang plat ni berapa juta la pulak harganya kan???



** Raja kita semua kaya2 tapi kenapa la ramai lagi rakyat yang papa kedana??

7 comments:

Eliss Mie said...

mau tak kaya kan sebab sultan :p kalau laa dia agihkan duit2 bidaan tu utk orang susah , banyak dah pahala kan.. tak per la, kaya jpj,hrp dpt tambah lagi gaji gomen :p

Kakzakie said...

Yg berharta merasa jumlah itu bagaikan kecil. Walhal kalau diagih pada yg memerlukan beribu umat dapat menikmatinya...

rasp said...

kalo dok tu bagi kat fakir miskin lagi byk pahalanya kan...
takpe lah dia nak kayakan jpj....

Qhaifa Nur said...

terkejut tengok jumlah bidaanya, mak oi tingginya......

kaya rupanya raja-raja kita nih....

|| NaFiRaa || said...

bagi saya yg kureng berada nih.. lantak lah no plat ape pon.. janji ade sudah.. x kuasa eh nak beli no cantek2 nih!

bunga_rose said...

wow!!! baik bagi kat rakyat duit tu kan...

Lia3003 said...

sultan negeri saya yang dapat nombor tu