Wednesday, May 30, 2012

EKSYEN LAGI

Gambar lama tapi belum tepek lagi dalam blog
Adib & skateboard baru beli kat pasar Batang Kali
Eksyen macam reti sangat la mainnya pun
Takat boleh pacak tu je la pun...


Cam biasa, skateboard tu hanya main untuk beberapa jam saje
Pastu humban masuk bilik stor
Bila nak bukan main lagi mintak kat abahnya 
[mintak kat mamanya jangan harap nak dapat]
Bila dah dapat ada la main  4-5 jam, pastu langsung tak heran
Mintak mainan lain pulak... ***pengsan***

2 comments:

eMMe said...

anak2 kan cepat bosan kan dgn sesuatu permainan tu..layankan je kerenah anak akak tu, heeee~

|| NaFiRaa || said...

cam tuh lah kan~
tak beli kesian..
bila dah beli.. main kejap..pastu dia sepah2kan merata2..
sabor jek laaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...