Wednesday, May 30, 2012

NAK BELI YANG MANA SATU

Alhamdulillah bulan ni ada sikit rezeki lebih
Dari dihabiskan tah kemana2 baik le aku beli benda kan
Baru la nampak hasil duit tu kan
Ni tengah fikir nak beli apa untuk diri sendiri
Rasa cam nak beli grill pan ni tapi tak tahu nak beli yang mana satu






Ada cadangan tak???

6 comments:

eMMe said...

Sis, sori, utk masak waffle ke ni? hehehe... ke untuk panggang ikan? saya gune kuali leper yg biasa tu je, heeee.... canggih ni kan...beli je la Sis, kalo dah berkenan...

yana lyana said...

semua pun ok! :)

mr icham said...

yang last sekali tue...pemanggan IKAN...terbaik wokkk...

Eliss Mie said...

yg last tu macam encik mat gebu punya :) saya punya tefal :p

Rienna nizam said...

baru beli pemanggang ajaib IKAN tu dua minggu lepas...memang best .. masak tanpa pakai setitik minyak pun & makanan lansung tak melekat.. Yang penting murah & berkualiti..:))

makcik rehan KJB said...

kalau ikut nama, chefel tu mcm kelles sikit. ikan tu nama dia cam very the kampungan sikit. hahaha...biasalah aku. nk yg standard sesajer! ekekeke. ikan pon ikanlah...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...