Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 28, 2011

SUAMI TAK PAYAH LE BANGGA SANGAT KALAU BINI TU SEKSI

Peringatan untuk kaum lelaki


Sebagaimana wanita berdosa mendedahkan auratnya
Begitu juga "saham" dosa itu dipikul oleh suami, ayah & saudara lelaki mereka [abang & adik]

Masih nak suruh isteri pakai seksi2?
Masih nak suruh isteri buka aurat?
Masih nak bangga bila isteri tunjuk aurat pada orang lain?

Sesungguhnya aurat wanita itu hanyalah eksklusif untuk suami & mahramnya sahaja.

RENUNG2KAN DI JUMAAT YANG MULIA INI..



** Para suami jangan lak nak mencemuh bila isteri nak menutup auratnya.. Itu salah satu tanda isteri sayangkan suaminya...

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

nice entry!

sisdee said...

ada suami yang nk isteri dia sntiasa cantik jek depan dia dan dpn org..dia nk org tgk isteri cantik dan tak bnarkan isteri dia btudung terlalu labuh, jangan pakai baju longgar..nk tunjuk isteri dia sexy..isteri pakai ketat lagi dia bangga..masyaallah!!!

Neeza.Areef said...

good info

SYANI said...

Mrs Eady & Neeza,
Thanks... semoga info ni memberi manfaat pada semua.

SYANI said...

Betul cakap Sisdee, saya pernah jumpa orang camni. Selagi boleh dia nak tayang tubuh badan isteri dia..

|| NaFiRaa || said...

n3 yang sangat bermanfaat di hari jumaat..tq..

budak_pisang1983 said...

Sama mcm sy. Mmg sy suka isteri pakai tube je bila kuar... Sy suka wife tyg body dia kat luar...tak tau knp

budak_pisang1983 said...

Sama mcm sy. Mmg sy suka isteri pakai tube je bila kuar... Sy suka wife tyg body dia kat luar...tak tau knp