Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 4, 2011

MELAKSA

Adoi.. takde idea la nak tulis apa hari ni
Citer pasal menda makan je lah
Ni la makanan yang paling senang didapati kat rumah aku semenjak dua menjak ni.




Laksa asam Cik Ana
Senang dapat sebab Cik Ana [jiran aku], meniaga laksa betul2 belakang rumah aku
Nak order, jerit je dari pintu dapur...heheheh
Sonang hidup den!!!

** Pasni sape datang rumah aku, tak segan dah le... order je laksa..konfom kenyang.

8 comments:

eima said...

wahhh gile besh gityu....fav aku tu

yana halim said...

feveret akak nih....hehe..

Queen said...

uii..bestnya....main order kut belakang je.. =p

Sidratul Muntaha said...

lakso sodap pernh den mkn,aderlah lasa belut.
huhuuh

SYANI said...

Eima & Kak Cho,
Laksa pun feveret saya jugak.

SYANI said...

Queen,
Ha'ah, jerit je pastu hulur la mangkuk..hehehehe

SYANI said...

Sidratul Muntaha,
Laksa belut??? Cam ngeri lak nak makan.

wahida said...

nampak pekat dan sedap kuah tu...mlm tadi beli laksa kat pasar mlm, nan hado rasa dia...huhu...