Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 28, 2011

AISHWARYA RAI YANG SANGAT CANTIK DALAM FILEM ENDHIRAN

Korang nengok tak citer Endhiran kat TV2 masa malam Deepavali tu?
Tajuk cam tak best tapi sekali tengok si Rajnikanth berlakon
terus terpacak depan TV walopun dah terlepas 30 minit pertama
[aku yang dari rumah Cik Besah, berlari balik rumah nak nengok TV]


Citer Endhiran ni adalah tentang satu robot yang diberi nama Chitty
Memula robot ni dibuat untuk membantu manusia la kononnya
Sampai la si robot ni diberikan perasaan, masa tu la komplot bermula
Dek kerana cinta, robot ni sanggup buat apa saja untuk dapatkan Sana [Aishwarya Rai]. 

Kadang² nengok citer keling ni nak tergelak pun ada
Tak logik pun ada.. tapi tetap nak tengok sampai habis
Cuma kali ni Rajnikanth takde la bunyi desup desap macam yang selalu tu
Yang aku nak cakap kat sini, si Aishwarya Rai tu cantik giler dalam filem tu
Aku pun naik ralit tengok dia [laki aku apatah lagi la gamaknya]

Ni la antara gambar Aishwarya dalam filem tu
Cun kan??? Untung si Abhishek Bachan tu dapat bini lawo cenggini...

8 comments:

Qhaifa Nur said...

ratu dunialah katakan...memang cantik

|| NaFiRaa || said...

memang cantek!

Me said...

ate... kalo tak lawo.. idok le dia jadi ratu donia.... donia... ratu akhirat??? (tetiba roh ostajah hari jemahat datang...)

SYANI said...

Qhaifa,
Tu baru ratu dunia, belum ratu universe lagi..

SYANI said...

Nafiraa,
betul....

SYANI said...

Kerol,
Ate dia dah memang kapior, paham² je le...

yana halim said...

akak pon melekat jugak depan tv nengok citer nie. siyes mmg lawo si Aishwarya nie..

kakngah said...

aku tgk dah nak ending. part chitty dismantle diri sendiri tu...