Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 11, 2011

MEREKA INI COMEL

Baru selesai marathon citer ni
Jenuh gak nak menghabis 17 episode
[tambah pulak dengan internet yang cam hazabedah kat rumah]

Citer yang cute & lucu
Sampai hasben aku cakap aku tah apa2
suka tersenyum sorang² [eleh... jeles la tue...]


Comel kan kapel ni???


** Ce kalau aku yang menari cam tu , sure laki aku gelakkan aku sampai guling² kat lantai.

3 comments:

|| NaFiRaa || said...

oohhh..dh lama tak layan citer korea.. x de masa.. tapikan.. kalo dah layan citer nih siaplah~ memang x jadik keje dah.. hero dia sume ensem2 kan~ muehehehehe

salam kenal jugak.. folo awak jugak..

Kakzakie said...

Kakak tak pernah pun tonton cerita ini semua. Kalau mengikuti satu-satu cerita memang boleh ketagih dan boleh senyum sendiri kan..:)

Sidratul Muntaha said...

kalau aku plak
confirm la laki aku bukak peti ais,pastu korek2 ape yg ptut sebab rasa loya nak muntah ijo!
wakakak!