Friday, October 14, 2011

PEN ALIF BA TA

Sementara menunggu opis buka pagi tadi
Sambil² buat word puzzle
baru terperasan yang pen yang sedang berada di tangan tu agak unik
Tah mana hasben aku dapat pen tu pun aku tak tau
Yang aku tau dah memang ada dalam kereta
Sekali pandang memang nampak cam pen biasa
Meh aku tolong zoom kan kat badan pen tu
Nampak tak ada huruf² jawi?

Rasanya pen ni dah lama ada kat dalam kereta
Tapi tak pernah nak belek² pen tu pun 

** Aku tak tau apa motif aku buat entry ni..(^_^)




1 comment:

rasp said...

sekali imbas mmg tak perasan kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...