Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 7, 2011

GARDENIA WAFFLES.. SUDAH CUBA

Setelah distory mory oleh adik aku dalam blog dia
pasal Waffle dari Gardenia ni
aku pun gagah jugak le mencari kat Batang Kali
Kebetulan masa pegi beli barang dapur hari tu
ada pulak waffle ni kat kedai tu
tapi ada satu perisa je [sepatutnya ada 3 kan??]

Ini je yang ada... Blueberry


Dalam satu peket tu ada 2 keping Waffles
Memang sedap & lembut jer
Kalau nak toast balik pun boleh
masuk je dalam toaster sebab saiznya pun macam roti biasa je
[makan lak panas2 & rangup2]
Lagi satu kalau letak peanut butter atau jem pun sedap

Kalau dapat makan dengan sundae McD ni pun sodap...
Tapi sesuai jugak dengan tagline Gardenia tu sendiri
Enak dimakan begitu saja pun boleh...





4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alamak aais krim itu meliurkan!hehehe..

kakngah said...

aku dah try..
makan ngn eskrem.. yummeh!

MutiaraBiru@Ibu3A said...

x pernah try lagi.. dok tgk kat iklan tv jer..

sisdee said...

i suka yg blueberry mmg..klu toast lagi sedap :)

lum try makan ngan ice cream lagi :)