Thursday, October 6, 2011

PEMANDU HARAM

Ni ekceli cerita 2 hari sudah
tapi disebabkan hal2 yang tak dapat dielakkan
maka terlewat sudah nak publish entry ni
Ni kiranya aku nak flashback la ni..

Hari Selasa lepas (4/10/11) , baru terajin nak mengemaskini wallet aku
Tetiba tertengok lesen memandu aku
apa??? sudah tamat tempoh
lesen aku sudah tamat 30/09/2011 lepas
selama 4 hari lepas aku adalah bergelar pemandu haram
So masa lunch hour, terus gegas2 pi pejabat pos nak renew lesen
Sampai je kat pejabat pos, ramai la pulak orang
[asal time aku pi pejabat pos je, orang ramai. Time aku tak nak pegi, tak ramai orang lak]
Dek kerana terpaksa nak renew lesen tu, terpaksa la jugak tunggu


Ni muka poyo masa baru dapat lesen
[muka suci bersih dari jerawat masa umur 20 tahun..hehehehe]


Lesen sah laku sampai tahun depan...heheheh
dah buang title PEMANDU HARAM ....

1 comment:

Qhaifa Nur said...

nasib baik perasan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...