Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 29, 2011

ESOK NAK BALIK KAMPUNG

Salam Jumaat buat korang semua

Esok dah cuti, hari ni memang hari malas nak buat keje [hehehe]
maklum la mood cuti sudah mari.....

Memandangkan minggu ni kita akan dapat cuti 2 hari [Sabtu-Isnin]
mesti korang semua dah ada plan masing2 kan
mesti ramai yang gi cuti2 Melesya kan??

Aku pun tak le ade planning nak bercuti ke mana2
cuma esok nak balik kampung [tapi mak aku duk kat bandar..hehehe]
Esok mau balik Ipoh lor... sudah lama tak jumpa sama mak & abah
rindu kalian sangat banyak..
Insya-Allah esok kita jumpa

** Selamat Hari Pekerja ye kuli2 sekalian.. ahaks!!

2 comments:

rubi @ cawan2 said...

yea.. saya pun balik jugak~ jom konvoi~ (naik ketapi. mwahaha)

rasp said...

eee bestnya balik kampung...
safe trip ya sis...