Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 25, 2011

KRING! KRING! LOCENG BERBUNYI

Sabtu lepas,  hasben bawak tayar basikal Yaya ke kedai beskal
tayar beskal Yaya tu dah meletup dek terlebih angin masa pam hari tu
bila beskal Yaya tu kena tukar tayar
si Adib pun nak mintak tukar tayar jugak
walhal tayar dia jenis tayar mati... lagipun tayar dia memang elok lagi
hadoi.. jenuh la aku & hubby memujuk dia
cakap la tayar dia power la, baik punya la, orang lain takde tayar cenggitu la
siap keluar lagi nama masked rider la, power rangers la, ultraman la
akhirnya, abah dia pujuk dia pasang loceng beskal je la
nasib la dia setuju.. siap nak 2 lak tu... ade ke???

Balik je dari kedai beskal, hasben aku pun usung la 2 biji loceng beskal
kena la beli sorang satu kan, kang tak pasal2 ade lak yang merajuk
nasib pulak si Adib tak memberontak suh letak dua2 loceng kat beskal dia.



Bila dah ade loceng tu, sepanjang2 mengayuh beskal tu
asyik berdering je la loceng tu
kalah keling jual eskrem yang lalu lalang kat rumah aku ni
pening kepala mokcik!

Ce layan video ni
video

**Ade pulak sebut aiskrim soda... hadoi..
[sure terpengaruh dengan keling eskrem naik motor pasang lagu aiskrim polar ni]

** Sila abaikan sore Yaya yang tengah mengaruk tu..

No comments: