Thursday, April 28, 2011

KAKI YANG TERABAI

Sementara menunggu opis bukak
mata pulak tak mau lelap
dah takde apa nak buat aku belek2 la kaki aku
pergh............... kesiannya kaki aku
kering giler!!!!!!!!!!!!

Kaki kanan aku je yang kronik cenggini
kaki kiri aku normal pulak
nampak sangat kurang bagi perhatian pada kaki sendiri

Nampaknya pasni kena rajin2 buat rawatan kaki
sapu losyen & krim bagai
benda ni la paling malas nak buat
sabo je la..

3 comments:

superelle said...

hihi...kelakar la kaki tu...

ratusiput said...

em kdg2 mmg sian kat kaki kan sbb yela kaki mende plg last diberi perhatian kalau takde yg memerlukan.nk buat pedicure kang dh tambah maintenance plak tak pasal2...cubala sapu2 krim utk kaki ke tgk camne...sian dia :)

gadisBunga said...

comelnye jari kaki.

try sapu Palmer's skin therapy oil selalu. best minyak tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...