Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 13, 2011

KEKAL DARA WALAUPUN DAH TAKDE DARA

Tajuk yang mengundang kontolvesi tul
sebelum apa... nak bagi peringatan... INI BUKAN ENTRY LUCAH !!

Hasil penjelajahan ke blog LYNNHAMZAH pagi tadi
dah katanya sharing is caring kan
aku pun nak meuar-uarkan la petua2 untuk amalan kita bersama

Panduan ini elok untuk dijadikan amalan kaum2 isteri
dan jugak anak2 dara yang bakal bergelar isteri

 [gambar cilok dr google & takde kena mengena dengan entry ni pun]

AWAS!!! Petua ni bukan untuk ada kan balik dara yang hilang tu tau
kalau dara dah tertebuk, memang tak leh buat apa la kan
nangis ayaq mata darah pun dara tu bukannya boleh ada lagi
jadi kalau ade yang dah terlanjur sebelum kawin tu
petua ni takde maknanya la untuk hilangkan bukti korang dah takde dara
hehehehe

Petua ni kena la selalu diamalkan, baru la menjadi
walopun kita para isteri dah konfem takde dara
tak semestinya kita dah barai kan??? 
Sesama amalkan petua ni supaya kita sentiasa nampak cam anak dara
----> untuk suami kita la yer... bukan untuk orang lain pulak

1. Lepas solat Isya', ambil air segelas, pastu baca:
    - Al-Fatihah (1 kali)
    - Ayat Kursi (1 kali)
    - Surah Al-Waqiah Ayat  35-38 (7 kali)

2. Tiupkan dalam air tersebut & minum

3. Niatkan dalam hati untuk kecantikan dan kebahagiaan rumahtangga.


Senang je kan??? Mulai malam ni elok la amalkan.. Semoga mendapat manfaat darinya.

4 comments:

atty's said...

good entry , nanti amalkan..tq.

biology teacher said...

bagusnya beliau!!! terima kasihhhhhhh

rasp said...

thanx for sharing...

♥MAMASYAZA♥ said...

tq so much atas info ni.