Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 22, 2011

SUDAH 888 ENTRIES

Wallawey...no baik punya hari ini
entry aku sudah 888 [no ong ni orang kata]



Aku tau la ade antara korang entry dah beribu riban
tapi tak eksyen pun
tapi aku nak eksyen jugak
aku punya blog aku punya suka ler..
jangan marah ha...

** Dah banyak mende aku mengarut dalam blog ni rupanya
& terima kasih pada korang2 yang sudi membaca omongan aku..

Bai.

2 comments:

Nini Hartini said...

hehe...cantik2..boleh pulak perasan eh.

MAPPIAU said...

phewww manyak nyer entri, saye baru 300 lebih jer tau hihihi

memang ade onggg ooo itu nombor hiks

eh eh lupe lak salam kenal jugak yea :)