Monday, April 18, 2011

LAYAN THE MASK

Malam Sabtu lepas korang nengok citer apa?
Akadamei Fantasia ?? [aku takdo Astro so takyah tanya la kan??]
Cerekarama??
Well, aku ni golongan marhaen layan je la citer free kat TV9
kebetulan ada citer The Mask masa tu
layan je la... buat stok gelak ketawa di hujung minggu


Lama dah kan citer ni.. Jim Carey pun muda lagi waktu tu.
Bila tengok citer lama2 ni, tetiba terasa muda la pulek.... Heheheh

2 comments:

rasp said...

i lagik le sis...
tak layan pun tv malam sabtu tu hehehehe

munna said...

lama dah citer ni ... tapi bila layan lagi banyak kali tetap rasa lawak citer ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...