Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 21, 2011

SIZZLING MEE TESCO RAWANG

Ahad lepas, lepas jenuh memujuk rayu tok laki
akhirnya dia pun setuju pegi Rawang
Actually dia yang ajak aku merewang ke Giant Rawang yang baru [dulu pasaraya BINTANG]
dah dia ajak jenjalan kan.. harus la aku laju je angguk kepala kan

Ha.. Giant Rawang ni agak besar le jugak
3 tingkat ko... mengalahkan Billion depan rumah mak aku jer
barang2 pun agak murah le masa tu tapi aku bukannya nak pi beli barang dapur
just survey2 harga je
tapi yang dahsyatnya anak2 nak membeli belah macam citer Supermaket Sweep
[ingat tak citer ni dulu?]
segala benda yang depa nak hangkut masuk dalam bakul
sib baik guna bakul je, kalau aku tolak troli, mau penuh satu troli
adoyai... last2 aku cakap beli sikit2 je... pastu beli yang peket2 kecik je udah
kalau beli banyak2 kang membazir pulak
alhamdulillah Yaya & Adib agak memahami... asalkan ade kudap2 untuk depa sorang satu cukup la

Lepas meronda Giant, aku tanya hasben aku nak lunch kat mana
dia ajak makan Pizza Hut, tapi aku kata tak nak
last2 aku ajak dia gi makan sizzling kat foodcourt Tesco Rawang
dia ok je.. so off to tesco [Adib kata STECO]
finally dapat jugak makan sizzling mee yang diidam2..
sangat mengujakan dengan kuah yang menggelegak2 tu kan...
[dalam gambo ni dah tak nampak le gelegak tu]

Lepas aku beli mee, aku suh hasben pi beli air
sementara tu aku duk la kat meja dengan Adib
Yaya ikut abah dia
muka budak bengang sebab tak dapat mainan. hehehe
marah aku ambil gambar dia

perut dah berkeroncong, tok laki tak sampai lagi, ramai pulak orang beli air

last2.. makan dulu lah.. Adib yang tangkap gambar ni..
[terserlah dabel chin tu...]


Kisah di Tesco Rawang nanti aku citer..
later..

1 comment:

rasp said...

sizzling mee memang sedap...
i suka yg kat Jusco Alpha Angle...