Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 14, 2011

SETELAH AKU MENGAMUK...

Kan hari tu aku cakap website untuk pendaftaran online darjah satu  cam hampeh kan?
aku ade citer kan? kan??
[tak caya gi bukak entry yang lepas2..]

Dek kerana tahap bengang terlampau
aku pun pi email ke jabatan pendidikan tu
[siap komplen la benda tu menyusahkan parents cam aku la]
aku mengamuk secara berhemah tau, tak reti aku nak maki2 orang, tarik2 rambut, baling pinggan mangkuk bagai...
tup-tup  hari Selasa lepas depa reply email aku cakap website dah boleh buka
dengan sepantas kilat aku terus registerkan Yaya &  Syahir
Akhirnya.... Alhamdulillah...

Adoi... takkan nak tunggu aku mengamuk
pastu email, pastu membebel kat blog aku
baru sistem depa ok kot
[ade kot staf jpn yang skodeng blog aku ni??]

** Semalam aku bukak website tu untuk registerkan anak jiran aku dah tak boleh pulak. Agaknya jammed kot sebab ramai mak pak cam aku berpusu2 nak daftarkan anak.

2 comments:

Lynn Abd Latib said...

sy wat awal bulan 2 hr tuh kot.. x ingat dah..masa tuh ok lg..skrg sumer online !!

sW33tdARLiNG said...

kesian kat parents yang buta IT