Thursday, April 14, 2011

Menabung Amalan Mulia


Korang menabung tak? Aku hari2 menabung tau. Ni la gambo tabung aku.

Ate gile tak menabung? Kalau tak menabung dividen tak dapat saman MPPJ lak yg dpt.

11 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

mesti banyak duit syiling, nak ckit

SYANI said...

Mau tak banyak, sebab bukan aku sorang yang menabung dalam tu...

mr icham said...

banyaknya iklan haram kamu tampei kat tabung kamu tue ye...he he he...

SYANI said...

Tabung aku kan glamer... berebut2 orang nak manbung dalam tu tau,tu yang ceti haram ambil kesempatan buh iklan tu..

Queen said...

mak aih..tabung kelasssss uuu.. =)

hehehhehehe

rasp said...

hahahaha kelazzz tabung u sis...

Cik Pah said...

rugi giler menabung kat situ.. dividen terbang camtuh jer

SYANI said...

Rasp,
Mau tak kelaz...... dibuat dari besi tau..

SYANI said...

Cik Pah,
Apa nak buat... rela tak dapat dividen tapi tak rela dapat saman

syariza09 said...

x der ke org curi tabung tu...=)

sW33tdARLiNG said...

adoiii.. saman dah berkoyan2.. tukar laa tabung baru MPPJ oiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...