Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 16, 2010

My Victoria Secret

Selalunya dok dengar selebriti Hollywood je dok selalu shopping lingerie kat Victoria Secret kan. Ha, aku pun dah ade Victoria Secret jugak.. Hehehehe, tapi aku tak beli lingerie lah! Mahal giler.... menangis kalau beli.. laki aku je la yang suka gamaknya... kwang..kwang..kwang...

Kalau lingerie VS ni usah cerita la. Tak pernah berangan pun nak beli. Time gedik2 pun beli kat Mrs Lingerie je lah! Itu pun idak le banyak pun. Tutup citer bab lingerie, yang aku nak citer tentang VS ni ialah body mistnya. Opismet aku la jadi tukang jual. Hari tu dia bawak opis. Tah cemana aku pun terjebak sama membeli benda tu. Aku ni kalau tang mende yang wangi2 memang aku soka!

 Ni la antara sample yang dia bawak hari tu.. Pakat sembur la masing2. Semua wangi sampai tak tau nak pilih yang mana satu. Sampai dah jadi kedai perfume dah bilik meeting tu.


 Aku punya choice ni antara dua ni [yang botol pink tu ler.. bau floral sikit]. Yang kaler biru tu sila abaikan sebab aku tak berapa berkenan baunya.


Finally decide ambil yang ini.. Memang wangi tau!!!


** Semalam dah dapat, balik rumah teruih pst..pst..pst.. dalam bilik tidur. Pastu tutup pintu [cam sembur ubat nyamuk lak!]. Bila bukak je pintu, harum semerbak ko!!!! Baru la terbangkit selera nak ehem2. Auw!!


No comments: