Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 9, 2010

Langkawi Part 3 : Langkawi Chalet

Sesampai kat Langkawi, benda pertama kena buat---> pegi toilet
ye la kan, dah le KK takde air pastu naik feri lak sejam lebih
mana tahan kan kalau tak membuang... dah lama simpan le katakan!!

Pas semua setel urusan qada hajat masing2
kitaorang pi ambil kereta sewa
sib baik budak tu memang dah standby
kitaorang ambil 5 biji kereta & sebiji van [cik besah & the gang naik van..hehehehe]
asalnya aku book untuk iswara/wira
alih2 bila sampai dapat Myvi tu... orang lain naik la iswara/wira tu
rezeki beb!! pandai pulak biras aku spare untuk family aku... thanks!


Okeh, lepas masing2 ambil kereta, kitaorang pun gerak ke tempat penginapan
abang ipar aku tak ambil jauh2 pun 
kitaorang duk pekan Kuah je, malas nak duk jauh2 sebab susah nak pi cari makan & jalan2.

Lokasi chalet kitaorang tu tak jauh sangat dari Jeti. Tak sampai 5 minit pun.. 

Ini la dia entrance ke Langkawi Chalet


Ini view dari dalam lak.. Ada banyak jenis chalet dalam ni.








Yang ini bilik kitaorang... No 11




Jom tengok dalam bilik lak [abaikan le ye barang2 yang bersepah2 tu..]


Ini toiletnya..
Overall ok la facility dia. Sesuai la dengan harganya yang agak sederhana. Bilik luas, selesa & bersih. Aircond, kipas, heater,tv semua ada. 


Sesape yang nak duk sini, ni aku tepek no konteknya...
K. Mimi, ni saya tolong promot chalet akak ni.. Len kali saya mai buleh la bagi diskaun manyak sikit no!!!

3 comments:

LyNn HaMzAh said...

tgk dari luar macam biasa jer tp bila tgk design chalet tu nampak menarik juga...

~ Lady ell ~ said...

ok je tu...dh katanya budget sederhana kan...

SYANI said...

Lynn,
memang menarik & sesuai untuk sape yang ade anak2. Kalau depa berlari sana sini pun tak le risu sangat.