Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 31, 2010

Hati-Hati Makan McDonalds

Korang mesti pernah makan McD kan?? Kan?? Ko rang mesti kenal logo McD yang macam kaler bendera Selangor ni kan??

Walau cemana kita suka pun makan BigMac, McChicken, Foldover dan sebagainya... beringatlah kerana akibatnya amatlah besar...... Tak caya???? Tengok ni???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Besarkan perut dia?? Siap kena letak dalam kereta sorong lagi!

Ni boleh jadi duta McD ni... Berketui2 lengan macam budak Michelin.

Antara yang aku tak nak.. lengan yang besau camni.... I'm lovin it???? NO way !!!!!


NO! NO! NO! 

TAKMO! TAKMO! TAKMO!

10 comments:

fazemy said...

hehehehehe..

Queen said...

ehehehe...Mak saya kata banyak kolestrol....a big NO...hihih

sI tEDI said...

erk!

Sitisifir10 said...

bukan cute ke gitu k.syani?? :P

xiiinam said...

Anak lelaki saya (tingkatan 1) memang tak mahu langsung masuk McD atau KFC dan rangkaiannya....saya tak pernah ajar pun, tapi dia sendiri yang tidak mahu, kerana dia suka membaca laman web tentang isu makanan...
Jadi, dah abang tak suka....kakak dan adik yang lain-lain pun ikut tak masuk sama...


Bagus juga...

♥nrina♥ said...

budak skrg ni..makanan segera ni jugaklah yg akan bukak selera dia...

nak tak nak..mak dia yg mmg suke jugak kene bawa diorg g makan kat situ hehehe...

AISYAH HANI said...

Zaman sekarang ni semuanya nak SEGERA.. esok2 mati pun SEGERA jugak...

nieda said...

huhu takmolah jadi mcm tu..sesekali mkn oklah..

eynda said...

Ayohhh...feveret ni...tapi takut gak jadi macam yg gambar pertama tu haha...

AISYAH HANI said...

Makan semasa lapar, berenti sebelum kenyang... Insya-Allah tak jadi le cam gambo2 kat atas tu.