Sunday, March 28, 2010

Panasnya Hari Ni

Panasnya hari ni.... Kat rumah korang panas tak??? Bila hari panas terik macam ni rasa tak nak keluar rumah. Nak terperuk dalam rumah je [mementang ada ekon kan???] Nasib baik la ade pokok2 kat tepi rumah ni so takde la berpinar bijik mata masa keluar rumah. Nak pulak time nak angkat kain tu boleh pitam dibuatnya dek terik matahari...

Punya la panas terik sampaikan Genting Highland pun jelas kelihatan dari rumah aku.. 
[Ni time pukul 5.30 petang tau]

1 comment:

~ Lady ell ~ said...

ha'ah,yelah..dh takde kabus ekk..dekat je genting ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...