Wednesday, March 3, 2010

Gedik Gedik Girdle

Ekoran baru perasankan badan dah gemuk (sebelum ni perasan kurus).. sila muntah ye puan2... & jugak berazamkan 100HTN (= hari tanpa nasi) yang ntah menjadi atau akan terkantoi, semalam jenuh la menyelongkar lemari spenda. Bukan nak cari spenda besar(sebab montot dah makin lebau)  tapi nak cari girdle...

Sebelum ni aku pernah le beli girdle yang slimming tu (yang ade infra2 tu le)... tapi dah lama dah (dah lebih 5 tahun dah pun). Infrared dia pun agaknya dah takde kesan kat aku. Selongkar punya selongkar akhirnya jumpa jugak girdle cap AVON yang pernah aku beli beberapa bulan lepas. (Actually beli saje pakainya idak). Buat syarat ade je.. [Aku kan suka membazir...]



Hari ni subuh sepi'e lagi aku dah bangun sebab nak bergirdle bagai. Mak aiii.. Jenuh nak menyumbat montot beso aku nih! (Dah le girdle saiz M lak tu tapi nak sumbat jugak montot saiz L). Taki kira aku nak sumbat jugak!!!! Akhirnya bak sarung nangka la melekapnya.. Hehehe (benda dalam kain pun nak citer kat orang). Yang bestnya girdle ni aku pakai sampai ke lutut weh.. tak rasa difference pun (ala2 macam aku pakai legging gitu). Tang bab nak masukkan montot tu hazab sikit le tapi bila dah masuk semua ok je  (-_-)!

So hari ni aku dengan gediknya dah bergirdle ke opis.. Hehehe.. Semoga berkekalan la azam bergirdle aku selama aku nak berdiet ni.. Insya-Allah.. [Nampak gayanya kena la beli sehelai girdle lagi.. takkan le nak pakai yang sama tiap2 hari... mau busyuk lagi masam nanti mengalahkan Cik Besah! Yucks!!]

3 comments:

kakngah said...

hahhaha!!
sama la ngn aku.. rajin beli, pakai nyer idak...
dgn hrpn dh beli blh kurus.. kehkehkeh!!~

AISYAH HANI said...

kalau le beli girdle boleh kurus, dah lama beli girdle banyak2...

izzah said...

hehehe..
chayok..chayok...
semoga azam itu akan tercapai...
jgn tergoda dengan godaan2 lain...
selamat bergirdle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...